Aangekomen Santiago

22 juli 2009 - Santiago de Compostela, Spanje

Het regent in Santiago de webcams zijn soms moeilijk te zien, camaram praterias is de enige die goed te zien is. Hij heeft een rode regencape bij zich zal proberen daar mee te zwaaien. Is om 12 uur bij de cathedraal. Carla

1. godelieve en wiek:
    22 juli 2009
    hoi hoi hoi! blessings! echt fantastico en miraculoso.
  2. Andre en Riek Groenendaal:
    22 juli 2009
    Sees, gefeliciteerd met je aankomst in Santiago. Na je vertrek uit Saint Jean pied de Port hebben we vaak aan je gedacht over hoe het verder met je ging. Wij zijn op 09 Juli (uiteraard op de fiets) in Santiago aangekomen. Wat zijn nu je verdere plannen? ben je nu uitgereist?
    Op onze weblog http://groenendaal4.blogspot.com staat nog een foto van jou aan tafel in Lésprit du Chemin in Saint Jean pied de Port

Groeten van Riek en Andre, je ontmoet in Lésprit du Chemin op 24 en 25 Juni
  3. Jasper Koedam:
    23 juli 2009
    Hoi Sees,

Je hebt het gehaald; had er geen moment aan getwijfeld! Ben benieuwd naar je ervaringen. De restanten van je kar staan bij mij in Nijmegen. Mail me maar om ze op te halen. Geniet van je thuiskomst!

Groet,
    Jasper (L'Esprit du Chemin)
  4. Adrie en Gerda van Dam:
    23 juli 2009
    Yes! Je bent aangekomen in Santiago! Geweldig! Ongelofelijk knap! Gefeliciteerd! Ik ben heel benieuwd naar je ervaringen! Geniet inderdaad van je thuiskomst! Groetjes Gerda van Dam
  5. Henk en Caroline:
    24 juli 2009
    Hi Sees,

Hartstikke gefeliciteerd, loop je ook weer terug?

Warme groet,
    Henk en Caroline
  6. Marga:
    Waanzinnig knap!! Gefeliciteerd!

groet, Marga
  7. Marja:
    Hallo Sees ..

Van harte gefeliciteerd hoor!! Super gedaan en we zijn benieuwd hoe de drukke refugio's zijn bevallen of ben je nog uitgeweken naar je andere alternatief: het altaar???
    Liefs van Marja en Jose uit St-Jean
  8. May (uit Lourdes):
    Hallo Sees,
    Misschien dat je onze ontmoeting nog te binnen schiet... het was op dat kleine campinkje in het centrum van Lourdes... we hadden ook nog even contact op de bank voor de grot, fijn...
    Gefeliciteerd met je aankomst in Santiago. Wij waren er op 3 juli en zijn intussen weer een tijdje thuis, maar nog steeds niet echt met beide beentjes terug op aarde.
  9. sophia:
    Lieve Sees,

Wat een goed gevoel zal dat zijn!
    Gefeliciteerd!

Warme groet van Sophia.
  10. Jenny Moers:
    Hoi Sees,
    Door een foutje heb je mjjn vorige berichtje waarschijnlijk niet gekregen. Dus nogmaals FANTASTISCH!!!!! wat je gepresteerd hebt. Ben nogmaals best een beetje jalour op je. (In de goede zin dan) en GEFELICITEERD!!!! ook namens Leon.
    Groetjes en liefs ook aan Carla en de kids
    Jenny.
  11. Joke:
    30 juli 2009
    FANTASTISCH Sees, je hebt het gehaald en hoe. En dan thuis komen, alles staat stil hoe ervaar je dat?
    Met heimwee in mijn hart al je ervaringen gelezen, veel herkend ook dat gevoel blijft. Je merkt, de camino gaat altijd door ook nu je thuis bent. Heb het goed, liefs
    Joke
  12. Piet en Gerry Comperen:
    5 augustus 2009
    Hoi Sees, Fantastisch je hebt het einddoel bereikt en een heel geweldige ervaring rijker geworden. Heel veel mensen ontmoet onderweg.(zoals wij) Het moet een heel geweldig gevoel zijn. Hou je goed en geniet van het leven. Gropeten aan iedereen die je lief en dierbaar is.
    Piet en Gerry (Camping Creuze Natuur Limosin)
  13. Anne en Gelbrich Haringsma:
    10 augustus 2009
    Hallo Sees, gefeliciteerd met je aankomst in Santiago, wij waren er pas op 26-07, stuur nog even je emailadres door want kan je niet bereiken op het opgegeven emailadres, heb nog een paar foto's voor je klaarliggen van Sambol en Hornilos del camino.Vriendelijke groet
    [email protected]
  14. frans en suus:
    17 augustus 2009
    hoi sees,
    wat geweldig dat je santiago hebt bereikt.
    gefeliciteerd!
    wij hebben jou ontmoet in lourdes, op de camping.
    we hopen dat het niet al te moeilijk zal zijn om de draad van het dagelijkse leven weer op te pakken.
    groetjes frans en suus
  15. godelieve en wiek:
    15 september 2009
    we wensen je een fijne thuiskomst in nederland waar je hopelijk nog jaren na kunt genieten van je geweldige reis, waar wij gelukkig 10 minuten van mee hebben mogen maken. veel liefs en goed voor jou en de jouwen! wiek en godelieve van gemen
  16. godelieve en wiek:
    15 september 2009
    we hebben ook erg genoten van de meer dan schitterende foto's en de ontroerende tekeningen die je hebt gemaakt voor het worldwide publiek! dank je daarvoor. wiek en godelieve
  17. Johannes v.d. Meer:
    30 mei 2010
    Bedankt voor reaktie op Pake.