Morgen 22 juli in Santiago de Compastella

21 juli 2009 - A Torre Branca, Spanje

Sees bereikt morgen ochtend Santiago heeft afgesproken met ons dat hij om 12 uur voor de kathedraal zal staan daar staat een webcam en kun je hem zien. Hij is gekleed in een rodebroek en lindegroen shirt. Zijn wandelstok is versiert met rood wit blauwe bloemen. Daarna gaat hij de kathedraal in daar is ook een webcam. Ik hoop dat we hem even zien.

http://www.santiago.nl/webcam_pagina.php is de link naar de webcams in santiago.

Sms hem even als je hem ziet 06-45 334 294 dit nummer verwijder ik morgen na 12 uur schrijf het even over.

Carla

1. Thea:
    21 juli 2009
    TOP.....Je hebt het gehaald !!!!!!!
    Nou broertje. Petje af, en nu maar even bijkomen.
    Hopelijk kan je samen met Carla nog een paar dagen genieten en al je ervaringen met haar bespreken.
    PROFICIAT voor jullie beiden en een lieve groet van je zus. XXX Thea
  2. oscar prinsen:
    Gefeliciteerd Sees!
    Volgende keer naar Tibet? :-)

Groetjes,
    Oscar
  3. tera:
    22 juli 2009
    GEFELICITEERD sees wat een prestatie nu maar even lekker bijkomen en weer gaan genieten van al de mensen/kinderen die je gemist hebben.

Groeten vanuit hoevelaken Tera
  4. Veronique:
    22 juli 2009
    welkom op je eindbestemming, en naar ik begreep snel naar huis om te acclimatiseren. Goede reis terug en tot gauw !
  5. René Spijker:
    23 juli 2009
    Geweldig Sees! Wat een prestatie!
    Het was erg leuk om je ontmoeten op de "Coges"
    Veel verdere Levensplannen.
  6. David:
    27 juli 2009
    Cees,

You did it!
  7. Jenny:
    29 juli 2009
    Fantastisch Cees. Ben best een beetje jalours op je. Maar wat een geweldige prestatie!!!!
    groetjes en liefs,
    Jenny.
  8. Jan Paul:
    9 augustus 2009
    In één woord geweldig; in twee woorden hartstikke geweldig. Gefeliciteerd. Ik ben net terug van vakantie, vandaar deze late reactie. Ben benieuwd naar de rest van je reiservaringen. We spreken elkaar vast gauw. Eerst maar ff wennen aan dat andere leven in Amersfoort. Gr. Jan Paul