Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
306

Over mij

Samen met Carla mijn partner heb ik 3 kinderen en 6 kleinkinderen. De jongens zijn allemaal het huis uit en wonen op zichzelf. Met de 2 jongste kinderen, Maarten en Olle hebben we samen een koeriers en opslagbedrijf in Amersfoort.

Vanaf mijn 24e werk ik zelfstandig en mijn leven stond altijd in relatie met Carla en of de kinderen.

Om nu 4 maanden alleen de zorg te hebben voor mezelf, waar ik slaap, wat ik eet en hoe ik lopend met mijn bagege dagelijks een stukje dichter bij Santiago de compostella kom, is voor mij een uitdaging. Wat kom ik tegen in deze saaiheid van het bestaan, wat doe ik met de ruimte de leegte die ongtwijfeld op mijn weg komt.

Over mijn reis

MEDITATIE OF VAKANTIE

Sinds 3 jaar ben ik geinspireerd geraakt door Almaas een spiritueel meester. Wat me het meest aanspreekt in zijn leer is dat we in essentie alles al weten, we zijn er alleen niet mee verbonden. De antwoorden echter dragen we allemaal bij ons. Meditatie is mijn sleutel, via meditatie ontdek ik wat belangrijk is voor mij. Mijn camino, mijn weg

Bezochte landen

Ik heb 11 landen (5%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Hongarije, Indonesië, Luxemburg, Nederland, Noorwegen, Spanje, Suriname, Verenigd Koninkrijk.