20 mei 2009

20 mei 2009 - Lurcy-Lévis, Frankrijk

Woensdag 14.20 uur

Zit hier op een terasje in Lurcy - Lewis aan de koffie die niet te pruimen is, je kan hier toch maar het beste oplos koffie hebben. Vannacht heerlijk geslapen in een gekraakte caravan. (stond open) Het was niet aannemelijk dat de eigenaren op zouden komen draven, maar toch, ik voelde me niet helemaal lekker en was blij vertrokken te zijn vanmorgen om 8 uur.

Eergisteren op de stadscamping in Never geslapen, uitgebreid koffie gedronken bij een echtpaar uit Beverwijk, zij waren met hun caravan naar Zuid-frankrijk onderweg. Ook 's morgens voor mijn vertrek nog even een bakkie koffie. Bij de buren waren er twee electrische fietsen gestolen, ik kreeg dan ook groot commentaar dat ik mijn boeltje maar onbeheerd achterlaat. Maar wat moet ik anders ik had zo'n net van staaldraad maar dat geeft meer ongemak dan gemak, en als je pech hebt nemen ze je hele boeltje mee. Dan maar zo, er valt bij mij toch niet zoveel te halen.

Ondanks dat ik het gezellig en leuk vind Nederlanders te ontmoeten, haalt het me steeds ook weer uit mijn proces, het kost me bijna een hele dag om te arriveren waar ik was.

Door te socialiseren kom ik steeds weer in het reageren op de ander, in plaats van te kijken wat er bij mij gebeurd.

Het leuke is dat ik me het pas realiseer nu ik het opschrijf.

Ik zit hier dus op een terasje tegenover de kerk te wachten tot de winkel open gaat om 15.00uur. De kerk is open dus zal ik proberen een stempel te halen op mijn Compastellapas.

Dan ga ik verder want ik wil nog wel een 10 kilometer lopen vandaag.

1. sophia:
    25 juni 2009
    Lieve Sees,

Ben nieuwsgierig naar jouw proces.
    Wens je het allerbeste!

Liefs van Sophia.
  2. Piet en Gerry Comperen:
    6 juli 2009
    Hallo Sees,
    ook wij waren in boussac bij Reinier en Els op de BBQ wij hebben daar met belangstelling naar jouw ervaringen geluisterd. Leuk om jouw te kunnen volgen. Wij zijn na Boussac naar St.Pierre la Mere aan de Zuidkust gereisd en zijn nu weer in Eindhoven (onze woonplaats). Beste Sees nog een hele goede reis toegewenst en het allerbeste van ons Gerry en Piet Comperen.